Veel gestelde vragen

Wat wordt verstaan onder een 3 dagen arrangement?
Dag 1:  ophalen van het opblaasfiguur, dag 2:  het feest, dag 3:  terugbrengen van het opblaasfiguur.


Wat wordt verstaan onder een (kalender)dag?
De maandag/dinsdag/woensdag/donderdag/vrijdag van 09.00 uur tot  17.45 uur. Of op afspraak

zaterdag van 09.00 uur tot 16.45 uur.

Als ik een opblaasfiguur op vrijdag ophaal en voor 3 dagen wil reserveren, wanneer moet ik deze dan terugbrengen?
Aangezien wij op zondag gesloten zijn moet deze terug op maandagochtend tussen 09.00 en 09.45 uur.
Wilt u het terugbrengen op maandag tussen 17.00 en 17.45 uur, dan betaald u € 10,00 extra.


 Wat moet ik doen als degene op maandag jarig is?
*Op zondag zijn wij gesloten! 

U mag het opblaasfiguur ophalen op zaterdag tussen 16.00 en 16.45 uur.
Wilt u hem toch eerder ophalen, dan berekenen wij € 10,00 extra.

U reserveert wel op de datum van zondag. 

Waarom kan ik het opblaasfiguur niet eerder dan 09.00 uur en of later dan 18.30 uur ophalen of terugbrengen?
Wij hebben een bedrijf aan huis. Hiervoor hebben wij een vergunning. De gemeente heeft dwingend bepaald dat wij onze bedrijfsactiviteiten tussen 09.00 uur en 18.30 uur mogen uitoefenen.

Kan ik het opblaasfiguur makkelijk meenemen?
Ja, het opblaasfiguur zit in een transportzak, de blower, het grondzeil, de haringen zitten in een draagtas. U kunt beide makkelijk in een (kleine) personenauto vervoeren.

Heb ik continue stroom nodig om een opblaasfiguur te laten staan?
Ja, de blower die wij bij de opblaasfiguren leveren dient continue te blijven draaien.

Kan ik annuleren bij slecht weer?
Ja, bij weersomstandigheden waarbij het niet verantwoord is het opblaasfiguur op te zetten (windkracht 5 of meer, zware regenval, zware windstoten, hevige sneeuwval) kunt u kosteloos
de reservering annuleren. Wij houden ons ook het recht voor bij vermelde weersomstandigheden de reservering te annuleren.

Kan ik het opblaasfiguuur ook voor één dag huren?
Neen, dat is niet mogelijk. Er is één uitzondering: de verhuur van de Abraham/Sarah Origineel 2,8 meter.

Moet ik borg betalen?
In de regel vragen wij geen borg, maar wel u goede zorg voor het gehuurde object. Wij vragen wel een kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of IDkaart). Bij de verhuur van het Looppak en Skydancer vragen wij wel borg.
 
Kan het gereserveerde opblaasfiguur bezorgd worden?
In beginsel gaan wij er vanuit dat u het opblaasfiguur zelf ophaalt en terugbrengt. In bepaalde situaties en in overleg kan alleen in een straal van 20 kilometer het opblaasfiguur bezorgd worden; in Nijverdal en Hulsen gratis en daarbuiten tegen een kilometervergoeding van € 0,50.

Kan ik de blower bij regen aan laten staan?
Ja, wij adviseren u zelfs de blower aan te laten staan. Zolang de blower aanstaat komt er geen water in het opblaasfiguur. Zet u de blower toch uit, dan verzoeken wij u het opblaasfiguur binnen te halen.

 Waarom bedragen de verzendkosten bij pakketten € 6,95
Wij betalen aan Post NL € 6,95